Geoblog.pl    sobelka    Podróże    Salam Antalyo    new week

new week

Turcja
Turcja, Serik

Ludzie są tacy, że jak już coś mają to po pewnym czasie chcą więcej... taka moja refleksja w związku z warunkami mieszkalnymi. Nie narzekam bo nie mam zadnych problemow, wlasciciel Hasan codzien parzy mi herbatke, nosi mi za kazdym razem moja walize na drugie pietro i mam czysciutko i swierzutko, ale po wczorajszych odwiedzinach u Beaty tez tak chce! Mieszka w bungalowie zaraz przy plazy!
Poki co nie mialam większych przygod, uwazam na drodze bo to same piraty, uniknelam niedawno kasacji lewego boku przez jakiegos wiesniaka, ucierpial lekko zderzak bo wymanewrowalam na kraweznik wysokosci 30cm, kola na asfalcie tez często piszcza i się slizgaja, a cd player często odmawia posluszenstwa - too hot – slucham marii peszek, może to tez dlatego:)
Turcja jest krajem o najwiekszej wypadkowosci i fakt nie widac tego po jezdzacych na ulicy autach, które w większości są z wypozyczalni ale widac to po liczbie stluczek.

Poza tym zachowuje się godnie:) nie umawiam z recepcjonistami, ewentualnie moge z front desk managerem, albo jakims managementem – ale recepcjonisci odpadaja...
Dostałam smsa od wojtka (przypominam wojtek turek po studiach na wroclawskim asp):
„czesc lasko,klania się wojtek haluk, byly przewodnik i terazniejszy jubiler, czyli ten, który poznalas się w czw.czekajac swoich gosci z pl.jesli można chcialabym się spotkac z Toba i ugoscic Cie chociaz jeden dzien w sezonie gdy bedziesz DAY OFF i obojetnie kiedy mozesz, staram się sam podjechac byle kaj chcesz, a jak nie wysle ci kierowce, ale wolalbym dzien wczesniej być poinformowany bym sie szykowal z moja indywidualna, ekskluzywna kuchnia i psychicznie. Z cala swoja sympatycznoscie sw.Wojtek”

Jutro szykuje się bergfest calej company – swieto gory – bo według idei sezonu jako gory, wypada jutro polowa sezonu, więc gora jest do polowy zdobyta. Jutro od 16 zabiera nas bus jedziemy nad jezioro (nie wiadomo gdzie) kapac się i cieszyc wolnym czasem, pozniej kolacja i tance. Cala company się zjezdza z Turcji. Nieliczni beda tylko na liniach SOS. Wszelkie papierkowe roboty porobilam do środy włacznie zeby moc się troche rozerwac;) choc dla mnie jeszcze nie pelny miesiac minal