Geoblog.pl    sobelka    Podróże    Salam Antalyo    Grida Villige

Turcja
Turcja, Antayla

Wybijaja dwa tygodnie!
Dzisiejszy wieczor po pieknym dniu spedzam w naszym glownym resorcie Grida Villige, na terenie resortu znajdue sie tez nasze biuro. Ja jednak od godz 19.00 poruszam sie z daleka od biura i imituje goscia hotelowego. Do tej pory dziala swietnie!

Musze sie z duma pochwalic, ze wczorajszy wieczor spedzilismy w hotelu Serenity - hotel Michelina! Lux na 150% normy. Hotel oblegany przez kraje Beneluxu. Bellboy parkuje auta od drzwi, a w restauracji kelnerzy przysuwaja krzesla pod tylek. Zaproszeni bylismy do restauracji francuskiej na kolacje a la carte w celu wyprobowania naszej nowej oferty -taka kolacja u Michelina z transferem bedzie kosztowala 150eu za lebka - nie wiem kto to wymyslil ale zycze powodzenia w sprzedazy. A la carte - czyli dania z menu serwowane na stol od przystawki tuna cos tam, po shrimpsy, gesia watrobke i 5 innych dan do dwoch deserow z 5 rodzajami chardonnay serwowanymi na biezaco... nie powiem, glodu nie czulam dzis do 16:)
Co prawda samego Michelina nie wiedzialam ale na zdjeciu taki dziaduszek z niego
A pol ekipy bylo, bo drugie pol idzie za tydz, to szefostwo sobie uzywa nieslychanie...
takie mysli mnie nachodza ze moze jednak warto studiowac... taka mysl mnie caly dzien dzis przesladowala, gdy nie mialam nic do roboty czytalam gazete - geosaison, znaleziona, i w kazdym hotelu troche poczytalam - ze wlasnie tak wyobrazam sobie swoja przyszla prace - udawac ze sie pracuje;)

Okazało sie, ze mam jedna dunska rodzine, nie pokazywali sie wczesniej bo mieli same info po polsku, a po nazwisku widze przeciez ze nie polacy, wiec napisalam osobiste welcome info i prawdopodobnie beda jednyni ktorzy beda sie skarzyc, bo obsluga hotelu dla nich nie mila... o jak mi przykro...

Dostalam dzis prepaid i co? Połowe wydalam na buty w ciagu pol godzinnej przerwy... ledwo opanowalam sie zeby nie kupic dwoch par, pod Antalya jest duzy outlet i niezle przeceny! Musze zmusic zenona zeby zarobil mi na kolejne buty albo..... Kochane pieniazki przyslijcie rodzice;)
nie ma zle, jak bedzie zle napisze!

Tymaczasem jutro z okazji dnia wolnego zapisalam sie na rafting i oglaszam slowa study tour - moimi ulubionymi slowami najblizszych 2 i pol miesiaca!! :D